Klachtenregeling

Dit is een afdruk van een pagina op Rechtspraak.nl. Kijk voor de meest actuele informatie op Rechtspraak.nl (http://www.rechtspraak.nl). Deze pagina is geprint op 01-01-1970.

Klachtenregeling

De Raad voor de rechtspraak heeft een eigen klachtenregeling. Als u ontevreden bent over de wijze waarop de Raad of een persoon, werkzaam bij de Raad, zich in een bepaalde aangelegenheid heeft gedragen, dan kunt u een klacht indienen bij de voorzitter van de Raad voor de rechtspraak. Klachten dienen altijd schriftelijk ingediend te worden.

Correspondentieadres: Postbus 90613, 2509 LP Den Haag

 

 

 

 

Neem contact op met het Rechtspraak Servicecentrum

Sociale media

Stel uw vraag via
Stel uw vraag via

Pas op met het delen van privé-gegevens op sociale media.

Telefoon

Bereikbaar maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 20.00 uur.

Veelgestelde vragen aan het Rechtspraak Servicecentrum