Laden...

Aanmelden voor digitaal communiceren in verplichtezorgzaken

Dit is een afdruk van een pagina op Rechtspraak.nl. Kijk voor de meest actuele informatie op Rechtspraak.nl (http://www.rechtspraak.nl). Deze pagina is geprint op 01-01-1970.

Skip Navigation LinksCiviel > Familie- en jeugdrecht > Aanmelden voor digitaal communiceren in verplichtezorgzaken

Aanmelden

Staat u als advocaat cliënten bij in verplichtezorgzaken? Via Mijn Rechtspraak heeft u altijd een actueel digitaal dossier en kunt u digitaal communiceren met de rechtbank. Vanaf maandag 27 juni 2022 is dat bij alle rechtbanken mogelijk (zie ook: nieuwsbericht).

Meld u aan voor digitaal communiceren via de knop hieronder. In het formulier dat dan opent, kiest u de rechtbank en de locatie die de meeste van uw verplichtezorgzaken behandelt. Vul daarna uw naam en e-mailadres in en klik op ‘Verstuur’.

Aanmelden voor verplichtezorgzaken (usabilla.com)

U kunt het dossier inzien en stukken sturen, zodra u bericht heeft ontvangen van de rechtbank dat het digitale dossier voor u klaar staat.

Heeft u zaken lopen bij verschillende rechtbanken? Nadat u zich bij 1 rechtbank heeft aangemeld, kunt u ook bij de andere (locaties van) rechtbanken digitaal communiceren in verplichtezorgzaken.


Neem contact op met het Rechtspraak Servicecentrum

Algemene vraag

Algemene vragen over de rechtspraak, vragen over bewind(voering) en ondersteuning bij het digitaal werken in Mijn Rechtspraak en Mijn CBM (was Mijn Bewind):

Lees meer over contact via WhatsApp

  • Maandag t/m donderdag: 8:00 uur tot 20:00 uur
  • Vrijdag: 8:00 uur tot 17:30 uur

Financiële vraag

Vragen over griffierecht, saldo-opgave, uitstel van betaling aanvragen/betalingsregeling, kopie van de nota en leverancierszaken:

088 361 10 01

rsc.financieel@rechtspraak.nl

  • Maandag t/m vrijdag: 8:00 tot 17:30 uur

Vraag over rechtszaak of dossier

Vraag over een lopende procedure: neem contact op met de rechtbank, het gerechtshof of het bijzonder college die de zaak behandelt.

Contact