Laden...

Veelgestelde vragen digitaal procederen Mijn Rechtspraak

Dit is een afdruk van een pagina op Rechtspraak.nl. Kijk voor de meest actuele informatie op Rechtspraak.nl (http://www.rechtspraak.nl). Deze pagina is geprint op 01-01-1970.

Skip Navigation LinksVoor professionals in het recht > Reglementen procedures en formulieren > Veelgestelde vragen digitaal procederen Mijn Rechtspraak

Heeft u vragen over inloggen met eHerkenning, DigiD of de advocatenpas? Bekijk dan de pagina Inloggen digitale diensten van de Rechtspraak.

 

 Documenten indienen

>Alles uitklappen

 Ontvangstbevestiging en notificaties in Mijn Rechtspraak

>Alles uitklappen

 Digitaal dossier in Mijn Rechtspraak

>Alles uitklappen

 In de (digitale) zittingszaal

>Alles uitklappen

 Technische vragen

>Alles uitklappen


 

Verbeteringen

Als gebruiker van Mijn Rechtspraak heeft u waardevolle kennis voor de verbetering van onze digitale systemen. Uw vragen, opmerkingen en tips kunt u doorgeven aan het Rechtspraak Servicecentrum.


Neem contact op met het Rechtspraak Servicecentrum

Algemene vraag

Algemene vragen over de rechtspraak, vragen over bewind(voering) en ondersteuning bij het digitaal werken in Mijn Rechtspraak en Mijn CBM (was Mijn Bewind):

Lees meer over contact via WhatsApp

  • Maandag t/m donderdag: 8:00 uur tot 20:00 uur
  • Vrijdag: 8:00 uur tot 17:30 uur

Financiële vraag

Vragen over griffierecht, saldo-opgave, uitstel van betaling aanvragen/betalingsregeling, kopie van de nota en leverancierszaken:

088 361 10 01

rsc.financieel@rechtspraak.nl

  • Maandag t/m vrijdag: 8:00 tot 17:30 uur

Vraag over rechtszaak of dossier

Vraag over een lopende procedure: neem contact op met de rechtbank, het gerechtshof of het bijzonder college die de zaak behandelt.

Contact