Klantwaarderingsonderzoek

Dit is een afdruk van een pagina op Rechtspraak.nl. Kijk voor de meest actuele informatie op Rechtspraak.nl (http://www.rechtspraak.nl). Deze pagina is geprint op 01-01-1970.

Skip Navigation LinksHome > Klantwaarderingsonderzoek

Klantwaarderingsonderzoek (KWO)

Elke 3 jaar voert de Rechtspraak een klantwaarderingsonderzoek (KWO) uit. Voor de Rechtspraak is het belangrijk om te weten hoe de rechtzoekende en professionele partijen het bezoek heeft ervaren aan een van de rechtspraaklocaties. Hierbij vragen wij onder andere naar:  de openingstijden, faciliteiten, bereikbaarheid van medewerkers maar ook de vindbaarheid van informatie op de website. De uitkomsten zijn waardevol en leveren punten op voor verbeteringen binnen de gerechten.

Waar en wanneer vindt het KWO plaats? 

In het voorjaar van 2017 hebben ruim 3500 rechtzoekenden en bijna 2900 professionele partijen meegewerkt aan het Klantwaarderingsonderzoek van de rechtspraak. Veel dank daarvoor. Eind januari 2018 zijn de resultaten van het onderzoek bekend en deze kunt u hier lezen.

Contact

Heeft u vragen over dit onderzoek dan kunt u contact opnemen met Rechtspraak Service Center

Pers kan contact opnemen met Raad voor de rechtspraak