Laden...

Veelgestelde vragen over het klantonderzoek 2025

Dit is een afdruk van een pagina op Rechtspraak.nl. Kijk voor de meest actuele informatie op Rechtspraak.nl (http://www.rechtspraak.nl). Deze pagina is geprint op 01-01-1970.

Skip Navigation LinksRaad voor de rechtspraak > Kwaliteit van de rechtspraak > Veelgestelde vragen over het klantonderzoek 2025

 

Klantonderzoek 2025

In februari en maart 2025 vindt er een landelijk klantonderzoek plaats. Mensen die de afgelopen 6 maanden persoonlijk of als professional bij een rechtszaak betrokken zijn (geweest) kunnen hieraan meedoen.

Zie hier de meestgestelde vragen:

  • Hoe wordt het klantonderzoek uitgevoerd?
    Deelnemers vullen een online vragenlijst in.

  • Is het onderzoek anoniem?
    Ja, er worden geen contactgegevens gevraagd en de invuller kan niet achterhaald worden.

  • Wie kan aan het onderzoek meedoen?
    Als u in de afgelopen 6 maanden betrokken bent (geweest) bij een rechtszaak of u komt beroepsmatig in de rechtbank (advocaat, bewindvoerder, etc.), dan kunt u meedoen.
  • Wat is het doel van het klantonderzoek?
    Het geeft een totaalbeeld van hoe mensen de dienstverlening van de Rechtspraak als geheel ervaren en welke aspecten de tevredenheid het meest beïnvloeden. We meten om inzichtelijk te krijgen of we met de juiste dingen bezig zijn en of verbeterinitiatieven het gewenste effect hebben (gehad). 

  • Wat wordt er met de uitkomsten gedaan?
    De uitkomsten dienen als input voor het stellen van Rechtspraakbrede prioriteiten en verbeteracties. En ze stellen de Rechtspraak bij herhalend onderzoek in staat om de trends op grote lijnen te monitoren. 
     
  • Wanneer loopt het klantonderzoek in 2025?
    Het klantonderzoek loopt vanaf 17 februari tot 28 maart 2025.

  • Ik kan het antwoord op mijn vraag over klantonderzoek niet vinden, waar kan ik mijn vraag stellen?
    U kunt telefonisch contact opnemen met het Rechtspraak Servicecentrum: 088 361 61 61 of uw vraag stellen via WhatsApp: 06 46 27 58 01

 

 

Heeft u een vraag?

Voor meer informatie of hulp, bezoek de contactpagina. Daar vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en informatie over hoe u ons kunt bereiken.