Laden...

Klacht of compliment

Dit is een afdruk van een pagina op Rechtspraak.nl. Kijk voor de meest actuele informatie op Rechtspraak.nl (http://www.rechtspraak.nl). Deze pagina is geprint op 01-01-1970.

Wel klachtbehandeling

Klachten die behandeld kunnen worden, gaan bijvoorbeeld over:

  • de manier waarop iemand van de rechtbank, het gerechtshof, de Centrale Raad van Beroep of het College van Beroep voor het bedrijfsleven u heeft aangesproken,
  • administratieve fouten die de rechtbank, het gerechtshof, de Centrale Raad van Beroep of het College van Beroep voor het bedrijfsleven heeft gemaakt,
  • het niet of te laat geven van informatie of het geven van onjuiste of onvolledige informatie;
  • de toegankelijkheid van het gebouw van de rechtbank, het gerechtshof, de Centrale Raad van Beroep of het College van Beroep voor het bedrijfsleven.

Geen klachtbehandeling

Klachten die niet behandeld kunnen worden, gaan bijvoorbeeld over:

  • de uitspraak die de rechter heeft gedaan in uw zaak
  • de aanhouding van de behandeling van uw zaak
  • wie er aanwezig mochten zijn bij een zitting
  • de inhoud van het proces-verbaal van de zitting 

Er zijn ook klachten die niet behandeld hoeven te worden. Bijvoorbeeld klachten die gaan over iets dat zich langer dan een jaar geleden heeft voorgedaan en klachten waarop al eerder is gereageerd.


Waarover gaat uw klacht of compliment?

>Alles uitklappen

Heeft u een vraag?

Bekijk eerst de contactpagina om te zien of uw vraag daar wordt beantwoord. Dit helpt u vaak sneller dan contact opnemen.
Heeft u daarna nog hulp nodig? Neem dan contact op met het Rechtspraak Servicecentrum (RSC):

Openingstijden

Maandag t/m donderdag: 08:00-20:00 uur
Vrijdag: 08:00-17:30 uur

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: 09:00-17:30 uur