Veelgestelde vragen van advocaten en juristen

Dit is een afdruk van een pagina op Rechtspraak.nl. Kijk voor de meest actuele informatie op Rechtspraak.nl (http://www.rechtspraak.nl). Deze pagina is geprint op 01-01-1970.

Skip Navigation LinksContact > Veelgestelde vragen > Veelgestelde vragen van advocaten en juristen

Advocaten en juristen

Op Rechtspraak.nl vindt u specifieke informatie voor advocaten en juristen. Heeft u niet gevonden wat u zocht? Wellicht vindt u het antwoord op uw vraag bij de onderstaande veelgestelde vragen, alfabetisch ingedeeld op onderwerp.

 Contactgegevens

>Alles uitklappen

 Digitale diensten

>Alles uitklappen

 Formulieren

>Alles uitklappen
  • ​De diverse reglementen, procedures en formulieren vindt u in het overzicht. Bijvoorbeeld formulieren voor verschillende soorten declaraties en aanvraagformulieren voor curatele, beschermingsbewind en mentorschap.

 Klacht

>Alles uitklappen

 Mijn Rechtspraak

>Alles uitklappen
  • U logt in met uw advocatenpas (Advocatenorde.nl). Als dit niet werkt, controleer dan of u de juiste BAR- en pincode heeft ingevuld of neem contact op met QuoVadis (advocatenpas@quovadisglobal.com of 030-232 43 20). U kunt ook de veelgestelde vragen over digitaal procederen bekijken. Staat uw vraag er niet bij? Neem contact op met het Rechtspraak Servicecentrum.

  • ​U kunt documenten uploaden van maximaal 10MB met een bestandsnaam zonder leestekens. Bekijk ook de veelgestelde vragen over digitaal procederen. Werkt het uploaden niet, neemt u dan contact op met het Rechtspraak Servicecentrum. De contactgegevens vindt u onderaan op deze pagina.

  • Onderhoud en storingen in onder meer het digitale loket Rechtspraak, Mijn Rechtspraak en Mijn Strafdossier vindt u in het overzicht. Staat de storing hier niet in, neemt u dan contact op met het Rechtspraak Servicecentrum. De contactgegevens vindt u onderaan op de pagina. Zorg dat u de volgende gegevens bij de hand hebt voor een vlotte afhandeling:

    • Een schermafdruk (printscreen)van de pagina watismijnip.rechtspraak.nl. Daarop staat uw IP-adres en andere relevante technische informatie
    • Tijdstip van de storing
    • Een schermafdruk (printscreen) van de storingsmelding 

    U maakt een schermafdruk met de prt-scr-toets (rechts naast de F12-toets). Daarna gaat u naar Word en kiest u voor plakken. U kunt nu het bestand met de schermafdruk opslaan. Een andere mogelijkheid is om het knipprogramma van Windows te gebruiken. Het uitgeknipte beeld kunt u direct opslaan als afbeelding.

    Wilt u een melding ontvangen wanneer er een storing is of onderhoud wordt uitgevoerd?
    Abonneer u dan via RSS op onderhoud- en storingsmeldingen.

 Wrakingsprotocol

>Alles uitklappen

 

Neem contact op met het Rechtspraak Servicecentrum

Sociale media

Stel uw vraag via
Stel uw vraag via

Pas op met het delen van privé-gegevens op sociale media.

Telefoon

Bereikbaar maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 20.00 uur.

Veelgestelde vragen aan het Rechtspraak Servicecentrum